Legfrissebb fotó :

4. o. az Erzsébet-táborban

Erzsébet tábor - 4. osztály

A 4. osztályosok a zánkai Erzsébet-tábor Tavaszi Ottalvós Osztálykirándulásán vettek részt 2024. június 12-14. között.

Az első nap reggelén a regisztráció után már a kikötőbe siettünk, ahol a Szent Imre hajóval tettünk közel egy órás kirándulást a szelíden hullámzó vízen. Ebéd után játszottunk a ház mellett található érdekes játszótéren. Délután a Zootropia című filmen rendkívül jól mulattunk. Vacsora után, 8 órakor kezdődött a Kávészünet együttes koncertje, amin szintén remekül szórakozott az osztály. Fáradtan értünk a szobákba, bár alvás előtt még sokáig beszélgettek a nap élményeiről. A második nap is tartalmasnak ígérkezett. Reggeli után a Csorsza-parton „Együtt zsongunk” címmel közösségépítő játékokkal töltöttük az időt. 11-kor újra a színházteremben ültünk, ahol „Varázslatos tudomány” címmel egy rendkívül érdekes fizikai előadással és vicces kísérletekkel ismerkedtünk meg. Ebéd után pihentünk, majd trambulinoztunk, fociztunk, bújócskáztunk, majd a mesék ismeretéről adtunk számot, több csapattal mértük össze tudásunkat. Lánycsapatunk megnyerte a vetélkedőt, de nagyon rendesek voltak, a jutalomcsokit megosztották a fiúkkal. Vacsora után mindenki a discóra készült, amelyen a „tesók” fergeteges hangulatot varázsoltak. Számtalan érdekes programon vettünk részt, és mindenki  jól érezte magát.

Erzsébet tábor - felső tagozat

Szenzációs három napot tölthettek diákjaink a Zánkai Erzsébet-táborban

Idén ismét megpályáztuk és szerencsésen meg is nyertük az Erzsébet-tábor Tavaszi Ottalvós Osztálykirándulására kiírt pályázatát. A három napos tanulmányi kiránduláson a felső tagozatos (5., 6., 8.) tanulók vettek részt 41 fővel és négy kísérővel (Dr. Oláh Éva, Molnár Katalin, Stumpfné Vass Violetta, Bede Tamás). A Zánkai Erzsébet-tábor minden igényt kielégítő programokkal kényeztette a bozzays diákokat. Megmérettettük magunkat a többszintes kalandpark pályáinak teljesítésénél, részt vettünk lézerharcon, hajókiránduláson, kutyabemutatón, sok-sok érdekes előadáson, közösség építő játékokon, fergeteges hangulatú Animal Cannibals koncerten és hatalmasat buliztunk a záró discóban.

Nagy-nagy köszönet a tábor dolgozóinak az áldozatos munkájukért, hozzáállásukért, türelmükért a felejthetetlen három napért!

Tapolcai kirándulás

Június 18-án Tapolcára indult kirándulásra a 3. osztály Enikő néni és Mariann nénivel. A Tavasbarlangban kezdtük a napot. Érdekes tárlatvezetéssel indult a program, majd csónakázással zártuk a látogatást. Rövid sétán fagyizással frissültünk fel a Malom-tónál. Következő állomásunk a Iskolamúzeum volt. Múzeumpedagógiai foglalkozáson ismerkedtek a korabeli tanszerekkel és eszközökkel. A kirándulásunkat sétával, hűsítők fogyasztásával zártuk, majd busszal indultunk haza.

A tavasbarlangban készült fotók megtekinthetők a Galériában!

Balatonfüredi kirándulás

2024. június 18-án az első és második osztály Balatonfüredre kirándult. Az utazás vonattal történt, majd a programunk további izgalmas élményekkel folytatódott. Az állomáson várt minket a kisvonat, amellyel egy városnézés keretében jutottunk el a Lóczy-barlanghoz. Magyarország fokozottan védett, régészeti védelem alatt álló barlangja érdekes előadás kíséretében nyújtott élményt a gyerekeknek. Következő helyszínünk a Bodorka Balatoni Vízivilág Látogatóközpont volt, ahol találkozhattunk a vidék jellemző halaival, és egy előadás keretében ismerkedhettünk meg a Balaton természeti kincseivel, növény- és állatvilágával. Nézelődtünk a Tagore sétányon, a kikötőben, majd a meleg nyári napot fagyizással zártuk. Mindenki nagyon jól érezte magát, az élménybeszámolókat hallgatva, szívesen emlékezünk vissza erre a mozgalmas napra.

A kiránduláson készült fotók mmegtekinthetők a Galériában!

Megérkezett az űrkabin a Bozzayba!

2024. június 19-én eljött végre az a pillanat, amikor is a SpaceBuzz Hungary Oktatásfejlesztő Alapítvány támogatásával és közreműködésével a frissen levizsgázott 10-12 éves tanítványaink, mint a világűr nagykövetei részesülhettek abban a kivételes élményben, hogy űrsétát tehettek a Nemzetközi Űrállomás körül. Igaz, hogy mindezt a Földről, egy VR szemüveg, fejhallgató és egy minden irányban mozgó ülés segítségével élhették át, de szinte ugyanazt tapasztalhatták, amit a valódi űrhajósok. A 12 küldetésből álló foglalkozás és az „Űrutazás” mind azt a célt szolgálták, hogy a tanulók érdeklődését felkeltsék a STEM tudományterületek iránt. Talán pár évtized múlva, mint asztrofizikusok, űrmérnökök vagy asztronauták fognak visszaemlékezni, honnan is indultak, mi befolyásolta pályaválasztásukat.

2023-2-HU01-KA210-SCH-000177496, STEM/STE(A)M GUIDE

Ballagás és évzáró 2024

Vidám viszontlátásra! Június 22-én, szombaton tartottuk hagyományos ballagási ünnepségünket. Véget ért egy fejezet nyolcadikosaink csodálatos életéből. Ezen a napon ők voltak az ünnepeltek, reméljük, minden pillanatát sikerült megélniük. Bejárták az iskola termeit, elbúcsúztak diáktársaiktól, tanáraiktól. A színpadon csodás műsort adtak. Elbúcsúztatta őket Sánta Lajos igazgató, Siposné Bányai Ildikó igazgatóhelyettes és Stumpfné Vass Violetta osztályfőnök is. A tanévzáró keretében átadták a jutalomkönyveket iskolánk kitűnő eredményű tanulóinak. Gratulálunk! És mindenki legnagyobb örömére a 2023-2024-es tanév is lezárásra került.

Mindenkinek szép nyarat kívánunk! Találkozunk szeptemberben!

Ballagás és évzáró

A videó megtekinthető a képre kattintva!

Nyári ügyelet

Nyári ügyelet iskolánkban szerdánként 8-12 között.

Tanévzáró

Diákparlament

2024. június 14-én pénteken tartotta a Bozzay Pál Általános Iskola Diákönkormányzata a szokásos évvégi közgyűlését Dajka Emma nyolcadik osztályos tanuló, a diákönkormányzat elnökének vezetésével.

Az eseményen a felső tagozatos diákok, az iskola vezetése és a pedagógusok vettek részt.

Az osztályok éves beszámolói után Sánta Lajos igazgató, Siposné Bányai Ildikó igazgatóhelyettes asszony, valamint a diákönkormányzatot segítő pedagógus reakciója következett.

Az ülésen számos, a jövőben jól hasznosítható felvetés hangzott el, remélem a sok remek ötlet jó része a következő tanévben megvalósulhat mindannyiunk örömére!

Bede Tamás (diákönkormányzat munkáját segítő pedagógus)